But when I do the same all you do is complain.

Tjo katteeeer.

Jo jag ligger här i samma ställning i de senaste dagarna nu.. Med datorn i knät i sängen, framför tvn. Haaha orkar inte med mitt intressanta liv.

Så vad har jag gjort idag?
Jag vaknade. Grät för att jag mådde skit. Ringde mamma och bad henne beställa tid på vårdcentral. Knarkade ipren. Åt. Knarkade ipren. Kolla på tv. Såg Friends with benefits. Duschade. Åkte med pappa och mamma till Liljeholmen. Var hos världens skönaste läkare. Fick ingen diagnos, utan det ska gå över av sig självt (suck). Åkte hem. Knarkade ipren. Kollade på Det Okända med mamma. Sedan kom mammas kompis. Åt. Knarkade mer ipren. De spaade uppe i spat. Jag passade på att ringa Tyra och röka.

Just nu: Idol.

LML


            

                                                                                             Tjött chey.
 


.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback