and every time I cry, I'm right back where you wanted

Jaha. Då sitter man här i soffan. Med datorn i knät. Framför tvn.  Seriöst, har haft det tråkigaste lovet någonsin. Och inte bara för att jag har varit sjuk heller. Men det har varit skittråkigt i alla fall.

Vaknade väl runt 2 efter en lång natt. Klockan 5 imorse vaknade jag och kunde inte andas och hade jätteont precis över naveln upp till nyckelbenen. Trodde seriöst att jag skulle dö, haha. Tog en ipren och en macka och lyckades somna till halv 7 igen.

Men förvånanvärt så mår jag bra idag. Knappt ont i halsen. Har fått lite hosta och snuva istället. Är inte hängig heller.

Så jag vill ju gå ut ikväll. Men Tyra ska ju tydligen vara med Chrippa ikväll, så jag lär väl bli hemma eftersom ingen av mina andra vänner är ute och är sociala. Verkligen kuuuuuuul att mina kompisar är sååå roliga. Känns som att de som har pojkvänner är endast med dem hela tiden och de andra går aldrig ut, utan kör på hemmakvällar vilket suger. Jag vill festa. Punkt.


            

                                                                                   Schuk, oschminkad schey :(



.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback