wednesday

tjo breeee.

Skola idag.. Hade en svinfittas-snygg vikarie på svenskan. Har aldrig jobbat så myckt på en lektion förut, hahahaha. Nej men han var sjuukt snygg. Lotta, snälla var borta mer? (a)
Blev lite knas senare, i slutet av dagen med Viktor och Karl, plus Torsten tror jag. Jiddrar med lärare gör de, haha. Slutade väl med att Viktor satt på Lillians kontor, hahahaah.

Efter skolan så gick jag på studietiden och sedan bar det av till David där vi övade lite inför elevkonserten. Är så fittigt nervös, jag kommer till typ 89% dra mig ur, haha. Nu har jag nyss kommit hem och ska sola med tyra om.. EN KVAR?! Shit, fitta fitta fitta, måste springa!!! Efter ska jag äta middag med min ellen!

VI SES BARNA'

     



.

Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

LILLIANS KONTOR HAHAHAHAHAHAHA VADFAN HADE HAN GJORT? xD

2011-05-25 @ 18:06:05
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/
Postat av: Hektor

Men shit as¨å Åke e ju helt dum i huvet.. haha han började knuffa på mig och sen så dampa han och Olivia yckte att jag skulle gå till rektorn och anmäla honom för misshandel lool Nej men det var kul

2011-05-25 @ 19:49:00

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback