en test

Dåliga saker

Har du...
...Smakat alkohol? Hahahah ja.
...Provat att röka? HAHA definitivt.
...Skadat dig själv? jupp
...Tagit tabletter (typ Alvedon) utan att du behövt det? haha ja


Skolan

Vilka är dina favoritämnen? Engelska, svenska
Vilka ämnen gillar du minst? Just nu är det NO.
Har du IG (eller motsvarande i omdöme) i något ämne? Nja.. pga av frånvaro hade jag i idrott, slöjd och so.
Gillar du skolmaten? nej.
Har någon av dina nuvarande eller fd. Lärare gått på samma skola som du går i nu? Va?
Vilket nummer är det på ditt skåp? 158

Drömutseende

Hur lång skulle du vilja vara? Haha jag är rätt konstig, är sjukt onöjd med min längd. Antingen vill jag vara längre eller kortare. Men helst kortare.
Hur mycket skulle du vilja väga? Definitivt mindre i alla fall.
Vilken skostorlek skulle du vilja ha? 37
Vilken klädstorlek skulle du vilja ha? Hmm.. Den jag har nu är väl helt ok.
Vad är du mest missnöjd med i ditt utseende? Haha, ni orkar inte läsa om jag skulle skriva allt. Men min näsa, breda axlar och ögon + hår är väl mest.
Vad är du mest nöjd med i ditt utseende? -


Personer jag känner

Snällaste personen du känner? Noah kanske? Eller David.
En person du saknar? Saknar Lina grymt. Annars min kära bror i london.
Knäppaste personen du känner? Tyra eller Alice kanske? Mina emobarn är en solklar etta annars.
Några personer som alltid ställer upp för dig, som du kan berätta väldigt mycket för? They know.

Taget från http://snod.blogg.se




.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback