One direction.

Det här är helt sukt. Jag fattar det knappt själv. Men som de flesta redan vet så är One Direction i Sverige, de kom i tisdags och åker imorgon. Och jag vill träffa dem så jävla mycket. I torsdags så stod jag och Nikki o väntade på dem i tre timmar, men de kom inte. Sen får jag reda på av massor att de är i Karlberg, men tydligen vill dem som har träffat dem verkligen inte säga vart de är, utan ignorerar mig och alla andra totallt. Så då undrar jag.. Vad ska hända om de säger till mig? Jag skulle åkt med EN kompis för att träffa dem, inte en hel jävla armé, så varför kan man inte säga?

Ni förstår inte min känsla sen också, när jag tror jag listat ut själv var de är. Och så KAN ingen. Alla som jag vill åka med är upptagna och nanette svarar inte på mina sms. Jag vet inte var jag ska ta vägen för det här är för mycket. Ska jag verkligen inte få träffa min favoritgrupp när de för EN GÅNGS SKULL är i sverige? Det är bara för att ingen har ett favoritband längre som de iinte förstår. Alla säger att jag är patetisk för att jag "stalkar" dem. Men vad skulle ni göra om erat favoritband var i SAMMA STAD. Ni skulle också hålla på såhär, så tyst.

Men jag hoppas ni som träffat dem och inte vill säga vart dem är är nöjda nu, för jag kan inte åka idag eftersom ingen vill åka med mig. Jag missar att träffa mina idoler, och det gör så jävla ont att jag inte vet var jag ska ta vägen. Av allt det dåliga som hänt mig senaste året behöver jag verkligen inte det här också. Det är verkligen det sista som låter bägaren rinna över. Jag vet inte vad jag ska göra. Igår grät jag mig till sömns  och vaknade gråtandes. Jag pallar inte mer, men just nu känner jag verkligen ingen livsglädje i nåt jag gör, eftersom jag är så jävla irriterad, och mest av allt ledsen.




.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback