monday

Måndag idag igen då.. sega fan. Men förvånansvärt så var inte denna måndag SÅ seg i alla fall. Försov mig ju, så kom en timme senare till skolan.
Slutade vid tre och satte mig vid datasalen med Lina o Daggen tills jag såg att Niall uppdaterade sin twitter med att de var i studion. Tjoff pang bom så mötte jag Emma lurken vid t-plan och vi åkte till skärmarbrink. Tyvärr var de inte där, så vi skulle till kungsgatan istället. På t-banan träffade vi tre tjejer som också var på jakt, och vi började prata o sådär. Ytterst trevligt! Vid centralen var Emma tvungen att dra, så jag fortsatte med Malin, Fanny och Ebba i hopp om att träffa de fem pojkarna. Men det gjorde vi tyvärr inte, men vi ska ut igen på fredag, och kanske onsdag dårå. En jävligt trevlig dag har det varit i alla fall och jag tackar för den!

Nu ska jag läsa lite fanfics och sedan sussa. Vi hörs imorrn.

PUSS.

         

Från lördags.. Sjukt ful bild på mig, haha.




.
I


Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

meen faaaaaaaaan vad snygg du är<3

2011-05-18 @ 22:18:58
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback