Fredagen den 13e.

Hejsan svejsan allesammans.

Egentligen orkar jag inte skriva så mycket, känner mig sjukt orolig och har en stor jävla sten i magen. BAJS.

Idag gick jag i skolan till tio i 3. Världens segaste skoldag för 7b måste nästan vara fredagar, uäk.
Efter school åkte jag hem ett tag, fixade mig, sen vid 6tiden åkte jag till medborgarplatsen för att käka med mamma, pia och Tina som fyllde år. Grattis, grattis! Åkte vid 9 till t-plan och mötte lite folk. Sedan satt jag, Tyra, David och Emma och grillade till tolv. Ytterst mysigt!! :D

Nu sitter jag och chattar med lite folk. Varken Tyra eller Nikki kan följa med mig imorrn så det verkar som att jag inte får träffa one direction. Därav oron och klumpen i magen. Fyfan vad jag bara.. gråter nu. Jag vill träffa dem mer än något annat, men ingen kan följa med. Jävla fittbajskukhuvud.



.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback