Söndag.

Den här helgen har varit g-r-y-m!

I fredags så samlades jag, Nikki, Jasse, August och Torsten hemma hos mig där vi chillade järnet och sedan lagade tacos och dansade loss. Astrevligt verkligen.
Igår så träffade jag pappa, Gittan och lite annat folk i liljeholmen, sedan så åkte vi hem till dem. Jag och Nikki gick ner till mig och köpte varsin sallad som var asäcklig och sedan så ringde vi lite folk. August och jasmine kom dårå, och vi dansade oh chillade lite sådär. Sedan tillslut kom Torsten och vi hade jävligt roligt. Tyra och David kom senare vid 12 också. Det gick lite vilt till.. Hehe. Eller nej jag bara skoja. Vi var så duktiga så.

Idag vaknade jag vid tolv och åt lite frukost då. Sedan har jag pysslat med Nikkis present hela morgonen, så nu ska jag väl gå och duscha. Sedan beger jag mig till mamma för att hämta lite saker sådär va. Sedan vill jag gärna hitta min kamersladd så jag kan bjuda på mer bilder, istället för att ta från jasmine. 

xx.




Jag och Jasmine i.. går eller fredags, kommer inte ihåg!



.

Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

"kommer inte ihåg" HAHAHAHAHAHAHA, oh my.

2011-03-13 @ 15:35:27

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback