SÖNDAG.

Efter en händelserik lördag och söndagsmorgon med de bästa; Tyra, Nikki, jasmine, David, Torsten och August med mycket skratt, drama, dans och tårar så coolar jag ner det lite med en gammal hederlig släktmiddag nu hos min faster. Ska inte bli överdrivet kul, kan man ju säga, eftersom jag är den enda kusinen under 20 förutom en som är 8, hahahaha. Jag brukar mest sitta och glo lite, hehe.

Och förresten så har jag slängt på ett par lösögonfransar också, eftersom Tyra fick mig sugen till det. Tyra, du måste kolla så att du inte hittar fler i håret också ;)

PUSS.


Webcam bild på mig och en tyris i bakgrunden från i går. Jag diggar mina fettoarmar, hoho.



.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback