ONSDAG.

Jomen godmorgon. Hehe, det blir lixom likadana inlägg varje dag, lite tråkigt. Men det är det ni får nöja er med sålänge sörrni.

Vad händer då? Jo jag är nu klar och ska väl gå om tio minuter. Pappa kom förresten hit imorse och lämnade min skolväska som jag glömt där igår. Och båda mina mobiler var där i, så jag behövde den verkligen idag. Jag vet att jag är en smart_chey@97, hehe.
Men jag är så himla trött hela tiden, det är så irriterande. För jag vill inte vara hemma eftersom det blir så himla långtråkigt, men man vill ju inte gå till skolan heller. Så det är lite jobbigt sådär. Det kommer bli ett helvete imorgon när det är idrott klockan åtta på morgonen. Yiiiha!

Nu när jag kollade på schemat såg jag att vi har svenska första lektionen. Vi kommer nämligen ha en liten test nu på morgonen, typ läsförståelse, och det kommer gå åt helvete. Inte bara för att jag är nyvaken, utan för att läsförståelse är inte mitt bästa området direkt. Jag tror närmare bestämt att vi har musikprov i något som jag inte vet vad det är idag också. Halleluja.

Nej nu ska jag ta och packa ihop mina grejjer.

xx.


 
Charmiga osminkade bilder, huh?


.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback