lördag.

Den här dagen har varit väldigt trevlig faktiskt.

Vaknade vid 12 och började fixa mig lite smått. Vid tre-tiden åkte jag in till Liljeholmen och träffade pappa samt Gittan och lite trevligt vuxenfolk. Tyck vad ni vill, men jag gillar att umgås med dem. Men vi pratade i alla fall länge och hade det mysigt inne på O'Learys. När alla andra gick så åt jag och pappa middag där. Ceasarsallad in my heart, säger jag bara.
Åkte hem vid halv sex-tiden och chillade järnet tills Torsten, Nikki och August kom hit och gjorde mig sällskap. Vi bakade chokladrutor och var rädda för pedofiler, haha. Det var så jävla mysigt och jag älskar mina emobarn♥

Dem gick vid halv 1, fast August gick lite tidagare dock.
Så jag har bara suttit vid datorn, druckit pepsi, kollat tumblr och chattat med Jasmine tills nu när hon loggade ut. Vi har skrivit till varandra, lite texter och så. Hon tyckte det var jättekul att en av mina lite hemliga texter (HOST, väldigt hemlig, HOST) var om Harry. Men hallå, vad förväntar hon sig egentligen? Bara för att jag är svag för krulltottar.. Hehe. Men det är verkligen jättemysigt att ha sådana konversationer med den cheyen, och jag elskar henne mikket.

Jag antar att jag ska gå och sova snart, jag är så jefla trött. Och jag får inte sova länge imorgon så det suger fett med hårt.

Helt amazing att jag faktiskt skrev ett inlägg, det var ett tag sedan va. Ni borde vara stolta över lilla moi.





.

Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha, älskar dig meeeeeeeeeeeeed! <3<3<3<3<3<3<3

Btw, jag skulle varit med. >D

2011-03-06 @ 16:40:56
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback