London dag 2

Tjo bre mina läsare. Inlägget kommer se fett med mobbat ut eftersom man inte kan göra stycken från ipoden. Men skit it. Idag har iaf varit VÄRLDENS bästa dag! Vaknade tidigt, duschade Och skit, sedan åkte jag och mamma in till stan Och shoppade lite, mysigt. Mötte upp bror för lunch/middag och åkte sedan till hotellet och träffade pappa. ChilladE ett tag på hotellet innan vi begav oss till O2 arena!! Konserten var helt jävla fantastisk. Haha, ni skulle hört mig när dem nämnde One Direction, jag skrek som en liten gris. Och när jag grät när dem kom inspringandes på scen, hehe. Men jag grät bara första låten, sedan sansade jag mig och hade bara så jävla kul. Jag dansade nästan hela tiden, haha. Fast Jag grät En till Skvätt under "forever Young". Världens finaste låt, jag var så himla lycklig! Helt sjukt att jag varit i samma byggnad som mina idoler, att jag hört dem sjunga live, t.o.m sett Harrys lockar, haha. Och Gud vilket liv det blev på mig när Louis vinkade åt lilla moi, hehe, kunde inte sluta skrika. Och förrutom one Direction som jag tror ni fattar att jag älskar, sÅ var resten av konserten grym också! Mina favoriter matt, cher och aiden var så himla bra! Riktigt lyckad kväll! Men nu ska jag ta och sova i våran gigantiska säng, ska upp tidigt imorrn. Ha det bra! Puss!

Mina Kommentarer
Postat av: Älskarinnan

Det låter sjukt härligt! :) Otrolig känsla man får av konserter :)

2011-03-20 @ 22:13:34

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback