Jamen hej.

Godmorgon kära läsare. Känner mig lite cool som börjat blogga lite mer regelbundet nu, hehehehehe.

Nu är jag klar äntligen. Gick upp tjugo i åtta, duschade, åt frulle, dunka lite musik, sminka mig och är klar nu. Jag blir klar snabbare och snabbare nu för tiden. Förut behövde jag, wait for it.. TRE timmar på mig innan skolan. Förstår ni hur sjukt det är? Nu behöver jag hälften av tiden. Haha. Och jag vet att ni måste hämta nya pennor snart.

Den här dagen kommer bli ett helvete. Vi slutar tjugo i fyra, halleluja. Men vi har som tur inte matte eller teknik. Då skulle jag avlidit, seriöst. Men SO och NO är ju inte så kul heller.. men jag får ju sova lite på SO:n i alla fall.
Åhnej, Chrippe J kommer döda mig ör att jag inte gjort mina extra-uppgifter hemma, HAHAHA. Usch fyfan.

Nej nu ska jag klä på mig lite ytterkläder och dra mig mot skolan. Can't wait.

PUSS.

  

Jag vet att ni älskar mina morgonbilder. Tack och hej.



.


Mina Kommentarer
Postat av: Älskarinnan

God morgoooooooooon :)

2011-03-08 @ 22:54:45
Postat av: Anonym

HAHAHAH CHRIPPE J!!! XDDD

2011-03-10 @ 23:02:45

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback