Godmorgon breh.

Goddagens allesammans. Jag känner mig lite mittemellan idag, så jag kör det på stilen också, hahahaha.

Alltså, just nu är jag cp trött, så det kommer fucka säg med stavning och grammatik, men jag pallar inte läsa igenom sen så det blir som det blir.
Inatt sov jag lixom 3 timmar, och jag har stött på en dunderförkylning under dagen igår, så den här dagen kommer ju bli jätterolig. Verkligen lixom. Och så är det ju måndag. Allas favoritdag! Kan det inte bara vara måndag hela veckan så alla blir nöjda?

Men det är ändå kuligt att skolan börjar, faktiskt. Asså jag är allvarlig nu, haha. Lovet har ändå inte varit bra, så det är lika okej att börja skolan. Fast jag måste typ jobba arslet av mig, men ändå. Sen ska det bli KUL att träffa en klasskompis också, HAHA. Ush det är skrattretande.

Nej nu ska jag möta upp Ellen för lite sällskap.

PUSS.


 
 
 Trött_chey@97



.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback