FREDAG.

Oh my gad, har inte tänkt på att det är fredag fören jag skrev min rubrik. Fan vad fränt.


Vas' Happenin' då? Inte så mycket för min del, jag dunkar lite musik sådär nu på morgonkvisten. Jag är inte så populär bland mina grannar direkt, dem gillar inte folk som spelar hög musik klockan åtta på morgonen. Helt förståeligt.

Jaha, så idag har man den längsta dagen bland alla sjuor. Halleluja. Kul att vi börjar tjugo i nio och slutar tre, medan de andra börjar nio och slutar två. Just love our schema.

Och har ni sett detta brutala väder? Igår när det började snöa på världens bästa SO lektion höll jag på att få ett anfaaaaaall. Inte så bra. Men lektionen var ju som sagt väldigt rolig. Vi fick lite nya platser, så jag sitter bredvid Lisa som är assnäll, bakom Kevin (YEEES) som då är hysteriskt rolig och jättegullig, och bordet bredvid mig sitter Noah, som är väldigt, väldigt skön. Catching! Så SO lektionen idag bör bli intressant.

Nu ska jag ta och kolla igenom NO:n en gång till, har ju förhör idag.

xx.

    
Två lite äldre bilder ba sådär?!



.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback