EN TEST.

Smeknamn: Mallan för det mesta!
Födelsedag: 6e september
Bor: På olika ställen i Stöckhölm.
Arbete: Grundskolan.

FAVORIT…
Färg:
Rosa och svart
Plats: Utomlands någonstans
Drog: Music
Fordon: Buss
Film: Just My Luck, Dear john, Remember me
Djur: Gris
Affär: Cubus, H&M, älskade Primark i London!
Serie: Har inga speciella.. CSI NY och Criminal Minds då!
Café: Älskade Starbucks i London också, haha.
Skor: Mina nya! Annars converse.

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln:
Haha jag undviker oftast det om jag inte fixar mig.
Gnälla: Ja, haha
Skrika: Typ hela tiden!
Sova: Japp!
Drömma mardrömmar: jaa.
Försöka vara annorlunda: varför det?
Lita på folk: Försöker att inte göra't.



NÄR…
Åt du senast:
Typ två timmar sen!
Läste du en bok senast: en vecka sedan
Köpte du något senast: idaag
Kysste du någon senast: hms.. onsdags.
Sjöng du senast: Haha sjunger hela tiden.

VEM…
Saknar du:
Nikki, Tyra, David.
Kysste dig sist: Tyraaaa
Gjorde dig riktigt glad senast: Konserten!
Fick du sms från senast: Torre!


HAR DU…
För många vänner:
 Skulle jag inte påstå 
Tvångstankar: Haha, ja
Färgat håret: Jaaaa!
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Ögonbryn och navel! 
Egen dator: Oh ja.
Gjort bort dig rejält: HAHA ja. 
Bra självförtroende: åh gud nej
Kysst någon: jaa? 
Varit kär: nej.
Blivit kär i någon på nätet: Hahahahahah nej
Dumpat någon: Hms.. Nej.
Blivit dumpad: Nope


HUR….
Går du:
Snabbt
Fördriver du tiden: Vid datorn oftast. Annars med kompisar.
Mycket pengar har du: Spenderar mitt barnbidrag fel, så för det mesta inga.
Tjänar du pengar: Tyvärr inte.
Ofta diskar du: HAHA aldrig
Ofta städar du: Sklle behöva, men jag gör det aldrig.
Ofta träffar du din familj: Beror ju på
Mycket äter du: JÄVLIGT mycket


ÄR DU..
Förstående:
Hoppas jag.
Öppensinnad: Lite
Osäker: haha ja
Blyg: Det går fram och tillbaka, oftast inte.
Smart: Haha skulle jag inte påstå.
Pratglad: Ibland, ibland inte. Men oftast, ja.



.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback