Datasaaleeeen.

Tjo bre ungar.

Nu sitter jag, Tyra, Dunya och Jasmine i datasalen och vi har precis dunkat "Friday" i högtalarna, för det är ju just, fredag idag. Då måste lilla Rebecca black vara med, hehe.
Nej men nu så har data-carl satt på (HAHA) "jasmine" musik, dvs, brutal emo-musik med bröööööl. Kuult.

Idag innan lunchen hade vi matteprov som gick sämst. Hej IG! Nej men jag hoppade över lite uppgifter, etc etc etc. Och vi har bara två lektioner, sen äre fan helg. Göttttt.

Jomen precis, så nu ska jag snart logga ut. Börjar om 10 minuter.

PÖÖSSSSSSSss




.

Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

" nu så har data-carl satt på (HAHA) "jasmine" musik, dvs, brutal emo-musik med bröööööl. Kuult." DET ÄR BRA MUSIK SKULLE DU HA SKRIVIT 8D

2011-03-26 @ 14:56:41
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback