torsdag.

Jaha.. min lilla kompis David ville att jag skulle börja blogga igen så nu kör vi väl..

Helt sjukt att man vaknar upp och det är torsdag, även fast jag var helt förvirrad och trodde det var fredag, haha.

Igår så hade jag det sjuuuukligt kul iaf. Först var det ju sista dagen i skolan, sjukt skönt. Och eftersom det inte blev någon studietid följde jag med Tyra till frissan där vi satt i ungefär två timmar. Hon blev förövrigt assnygg i håret.
Vi åkte hem till henne och åt, sedan vid halv nio begav vi oss till mig då David, Jasmine, Dunya och Eve kom sen. Vi satt på min veranda och hade det sjukt mysigt. Vid 11 tiden kommer Nikki, August och Torsten också, sjukt skoj. Måste DEFINITIVT göras om allesammans!

Idag vill jag till stan innan jag kanske ska till grönan, eftersom jag måste ha en ny töjning.. Hmmms.. men ingen svarar på mina mess :( Forever alone.

    

Old pic. Yeah




.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback