SUMMERTIME

GAAAAH jag måste börja uppdatera nu. Pepp pepp.

Ja igår fick ju vi sommarlov! Först var det klassens dag vid långsjön vilket var rätt segt, haha. Jag går hem och duschar och beger mig sedan mot Tyra där vi fixar oss tillsammans till skolavslutningen. Den började fem, så vi träffade alla sjuor halv 5 vilket var rätt mys. Avslutningen i kyrkan var klart vid 6, och det var så sjukt jobbigt att se niorna krama lärarna för sista gången någonsin, så även jag satt och grät, haha.

Efter avslutningen begav sig jag, Torsten, August, Viktor, Tyra, Eve, Ellen, Emma, Dunya, Jasmine och Daggen hem till mig och satt och chillade på min altan, sjukt mysigt. Johan kom även efter ett tag också.

Nej nu måste jag gå kids, ska möta Ellen vid t-plan vi 12!

Puss.

             





.

Mina Kommentarer
Postat av: olivia

så jävla söt hjärtat, saknar dig..

2011-07-04 @ 23:40:14

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback