last week

det var ett tag sen!

Långhelgen var verkligen bäst, jättehärlig! Förutom att jag bråkade med Emsi, men nu är det lugnt så det är bra!
I lördags var lite folk här hemma och tog det chill, sjukt roligt!
I söndags så kommer jag fan inte ihåg vad jag gjorde.. Jo min kusin Kristofer och hans tjej Saki är här från Japan så vi åt lite middag. Sedan drog jag ut med Torreborre och Aggebagge och chillade. Kom hem och spelade lite spel med släkt. 
 
Igår var jag på 1D jakt eftersom de är i sverige igen!! Men hittade inga, men jag TROR jag vet vart de är nu, så jag ska leta imorn.

Men idag har jag bara hållt på med Elevkonserts-grejer. Hade genrep för mellanstadiet som gick baaajs, så jag är nu taggad och redo för revansch klockan 7! Ska möta Erika vid 6 så går vi tillsammans upp till skolan. Hoppas hoppas hoppas det går bra den här gången!

Nu ska jag fixa mig lite mer! Syns det att jag är taggad, haha? TAGG TAGG TAGG

Puss!

 

                                                                                ♥




-


Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

<3

2011-06-09 @ 09:11:17
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback