friday

nu ni mina kära läsare. Nu jääävlar. hoho

Nej men det råkar vara så att imorse kom Nanette hit vid 11 och vi har solat och bakat tills nu! Om en kvart ungefär kommer min fina bror hem till sverige från London, så det blir spännande, hehe. Våran tårta blev för övrigt väldigt fin, faktiskt. Det står "välkommen hem" och lite hallon och skit på. Ni får se den senare.
Så nu sitter Nanette och solar, hon ska alldeles strax möta david vid t-plan.

Snart måste jag in till punkt shop också, hoppas jag hinner idag. Jag tappade nämligen min töjning i duschen, hahahha. Så nu har jag ett tjockare örhänge sålänge, men jag börjar få lite smått panik, haha.

      

                                                                         väldigt gammal bild, hehe.




.

Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

satan vad fin du ska vara då!

2011-06-03 @ 17:53:16
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback