en test.

MINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: svart
färg 2: rosa
färg 3: vitt

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: hoho, japp!
Fått ditt hjärta krossat: nej.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Japp
Fått reda på att någon har pratat om dig: oh ja
Kysst en kompis: haha ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: nepp
Vad gjorde du under din förra födelsedag: kommer icke iihåg..
Vilken tid vaknade du idag: tjugo i ett, stressad som fan!
Vad gjorde du igår runt midnatt: satt i davids trädgård, haha
Någonting som du längtar till: Barcelona, och lite hälsingland. Måste komma bort lite känner jag..
Senaste gången du träffade din pappa: En timme sedan.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Haha, det är för mycket.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: HAHA, faktiskt inte..
Vad gör dig irriterad just nu: att jag har ont i huvudet, och lite andra grejer..
Långt eller kort: Antagligen långt?
Vad gillar du gällande dig själv: -

DIN FÖRSTA:

Operation: har inte gjorts än
Piercing: ögonbrynet!
Tatuering: kommer när jag är äldre
Bästa vän: VAPENDRAGARE NR2
Sport: Fotboll.
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: stelkramp tror jag.
Förälskelse: -
Alkohol du drack: hehe

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Både och
Kortare eller längre: Längree
Romantisk eller spontan: båda två!
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!



.


Mina Kommentarer
Postat av: FotografOlivia

Besök gärna min fotoblogg.

2011-06-26 @ 21:22:19
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback