FÖRSTA JULI 2011

Hejsan!

Okej, nu känns det som att jag har saknat bloggningen och att jag måste uppdatera mer! Något jag också måste göra är att börja ta fler bilder, har typ nada, vilket är väldigt tråkigt!

Så.. Vad har jag gjort de senaste dagarna och veckorna? Haha, jadu.. Har chillat för det mesta med olika kompisar, och har alltid hamnat på Davids veranda på nätterna. Kommer hem vid 3 och går o lägger mig efter någon timme. Vaknar vid 1-2. Himla skönt faktiskt.

Igår så chillade jag från klockan 1 till 10 på kvällen, haha! Väldigt tråkigt, men ändå asskönt. Vid 10 somsagt så gick jag till Daggen där Emma, Emil, Viking och Daggen var. Jag blev så jävla arg på Emil för att han är så jävla elak, så jag var på dåligt humör tills de gick vid ungefär 11. Nej men de spelade fifa, sedan när emil och viking gick kollade vi på csi och allsång (mååånss zelmerlöw... åååh) tills jag och Emsi gick vid 12.
Vid 1 tiden när jag kommit hem var jag grymt hungrig så jag och Davve stack till donken och hamnade sedan på hans veranda med lite planer.. Kom hem vid 3.

Dunya och David kommer om typ en halvtimme - timme, så jag ska börja göra mig iordning med sjukt hög musik.
Puss!


          
 
           

      Lite bilder från gånger vi varit hos mig.. Hahahah david i mitt hjärta asså<3





.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback