ANDRA JULI 2011

Godmorgon!

Det tog ett tag innan jag kom upp ur sängen, är så jäääävla trött. Bajs.

Igår så åt jag på NyGammalt med pappa först, det var mysigt. Och min mat var så jävla god. Kycklingfilé fylld med parmesan och rösti. MMMMMMMmmm.
Efter ddet, runt halv 8, träffade jag Jasmine så åkte vi o fixa lite grejer, och var vid personne vid 8. Där träffade vi alla senare, det var totallt; jag, Jasmine, Daggen, Nikki, Måns, Johan, Alva, Philip, Dunya och Mattias! Det var grymt kul även fast det var väldigt kallt i vattnet, haha.

Idag så äre ju så att Nikki kommer hit och ska bo här i en hel vecka! Vilket blir skoj skoj skoj! Så jag borde ju städa lite kanske.. hahha, äsch, Nikki har känt mig sen 2an, hon vet hur jag är, haha.

Nej nu måste jag förflytta mig in till duschen!

Puss. 

   
   
   

.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback