2011-07-30

Helt sjukt att det redan är nästsista juli.. Tiden har gått så otroligt jävla snabbt.. UÄK.

Jag ska väl snart packa ihop det sista till imorgon. Åker ju till Barca då med Nikki och våra pappor. Jag hoppas verkligen på att det blir awesome, men allt kan ju hända.. Åker imorrn vid 4 på eftermiddagen, men åker härifrån halv 12. Blä. Men det blir kult!!

Pratade nyss med Ellen också! På lördag ska jag gå pride med Jasmine till klockan 4 och sedan ska jag direkt till Ellens land på Nåttarö och vara där obestämd tid! Ska bli ASroligt verkligen, Ellen viskade i mitt öra att hennes kompis Alex's handbollslag kommer dit.. Well, i dont mind! hahah!

Nu ska jag slökolla på ett till avsnitt Glee och packa det sista! Hörs på fredag eller lördag!

PUSS. 

   



.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback