2011-07-05

Hejhej!

Då ska vi se.. Igår så vaknade jag och Nikki vid halv 2 (för er som inte hängt med så bor Nikki en vecka hos moi). Lite senare, vid halv 3 mötte jag Jasmine vid telefonplan och Nikki träffade Måns. Jasmine och jag åkte in till staden och köpte lite grejjsimojs! En töjning, Nialls kött-tshirt, ett lila linne och gröna knästrumpor fick jag med mig hem! 
Jasse kom åter hem till mig klockan 7 joinad av Nikki och då hade vi en liten danceoff i mitt kök, ahahaha! Sedan vid 8 kom alla andra. Asså det var en av de roligaste kvällarna på länge! Jag, Nikki, Jasse, David, Måns, Mattias och Johan var här hemma hos mig och så satt vi ute på altanen. Vid 12 gick alla utom davvie och Johan, så då körde vi 'tecken', haha.

Just nu sitter jag och Nikki och lyssnar på sådana dunderhits som; Vi kan gunga, Ghostbusters och Your song, från Nikkis grymma nya spellista! (mrs. Mäkinen vapendragare nr 2)
 
Och ikväll blir det grill i enbacken, så vi måste börja fixa oss nu!

Puss hej!
    
   




.  

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback