SAKER JAG STÖR MIG PÅ.

- Att folk skriver faktist, istället för faktiskt.
- Att jag mår illa av allt jag äter.
- Folk som inte skriver frågetecken efter en fråga. (man ba, halllååååå?)
- Att kemi-provet gick sådääär.
- Problem..
- Att det inte finns feta högtalare hos mamma.
- Att det inprincip inte finns något hos mamma.
- Folk som skriver föresten, när det heter förresten.
- Att Nanette och David inte råder mig! (babyy-tiime!)
- Högtadiebarnen i våran skola..
- Att jag faktiskt gör det här, haha..



-


Mina Kommentarer
Postat av: saker som jag stör mig på.

- Folk som skriver inprincip, när det heter i princip.

2011-01-22 @ 14:17:44
Postat av: DMÄ

Har du som kommenterade det där tänkt på att hon kanske råkade trycka på N:et istället för på space (den jävla mellanrumsknappen va fan den nu heter)?

2011-01-22 @ 18:01:38
Postat av: Moa

"- Högtadiebarnen i våran skola.."

Nejnej, känner mig inte alls utpekad ;) ^.^

2011-01-24 @ 13:07:06
URL: http://ganrud.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback