(Nils) August Wikdahl.

Jadu lilla KG, du är en av de bästa killkompisar jag har, believe it or not, höhöhöhöhöhöh. Och du är en sån jävla random och skön snubbe, våra konversationer slår allt! Du är sjukt jolig att flumma med och du är helt skruvad, haha!

Jag älskar att se dig knyta och knyta upp dina snöiga, blöta converse och när dagen kommer så ska jag uppträda med låten Polly, tillägnad till lilla du. 
Och Lisa ****** är såååååå våran tjej! Ingen får ta henne, våran lilla ögonsten♥ Och du ska få ditt goooozz med Hilding snart! Din favorituggla saknar dig!

Och jag vet att Torsten är våran man också, men jag kommer alltid vara ditt armstöd, forevaaaahh and allwajs!♥

  


.

Mina Kommentarer
Postat av: august

aaaaw

men seriöst, jag avundas min talang för att fastna på kort.

2011-01-03 @ 02:05:58
Postat av: fideli

kan du ta bort mej från dina länkar??? heehehe

heta ni e förresten mwahaha

2011-01-03 @ 15:21:32
URL: http://lodisfasoner.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback