HELA JANUARI.

Dag 1 - Presentation av mig själv
Dag 2 - Min bästa vän
Dag 3 - En låt/flera låtar som väcker minnen
Dag 4 - En nytagen bild
Dag 5 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 6 - Min favoritlåt
Dag 7 - Två utomlandsbilder
Dag 8 - En dag som förändrat mitt liv
Dag 9 - En person som betyder mycket för mig
Dag 10 - Tre saker som finns i mitt rum
Dag 11 - Tio sanningar om mig
Dag 12 - Någon jag saknar
Dag 13 - Den värsta dagen i mitt liv
Dag 15 - Två saker som jag inte skulle klara mig utan
Dag 16 - En bild som är från när jag var liten
Dag 17 - Min favoritfilm när jag var liten
Dag 18 - Min favoritmat
Dag 19 - Min favoritfrukt
Dag 20 - Tio saker som jag gillar att göra
Dag 21 - Mina favoritdagar på året
Dag 22 - Min favoritfilm
Dag 23 - Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 24 - Bloggar jag läser
Dag 25 - Mitt bästa sommarminne
Dag 26 - Vad jag avskyr mest
Dag 27 - Min dag
Dag 28 - Mina syskon
Dag 29 - Mina husdjur
Dag 30 - Något jag gör varje dag



.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback