Dag 1 - Presentation av mig själv.

Hejsan svejsan polare.

Jag heter Amalia Solveig Renate Hallerby och jag en liten skitunge på 13 år som älskar sina vänner, familj och musik mest av allt här på planeten Tellus. Jag bor i Sveriges huvudstad Sthlm men jag kommer flytta till USA sedan när jag blir äldre.
Jag går i Västbergaskolan här i området, i klass 7b, och där trivs jag väldigt bra. Förutom att jag har hatad av mer än hälften av högstadiet så är det bra :) Min klass är en särklass för sig själv. När vi (vissa) springer runt och runt i ljushallen, kastar sudd, flummar gärnet (jag) eller dampar ur på lärare så är jag nöjd med min klass. Vi är mongo, men det är okej ändå, höhö.
 
Min personlighet går väl att beskriva som flummig, pratglad och jaaaa... vettefan. hahahaha. Suger på sånt hääääääääär.
Men jag gillar iaf att sjunga, umgås med kompisar (dock inte felix ;) ), fota, skratta och allt sånt där skit. Älskar även mode, och älskar att shoppa och gillar när jag får kommentarer för hur jag klär mig :)

Jag måste ändå säga att min musiksmak är rätt blandad, oh ja.
Håkan Hellström, Justin Bieber, All Time Low, Miley Cyrus, Papa roach, McFly, Amanda Jenssen, The pretty reckless, Bruno Mars, Green Day, The Fray, Duffy, Veronica Maggio, Rihanna, Plain White T's, Jonas Brothers, Movits, Charice, The Script och Paramore är bara lite av vad jag lyssnar på! Men favoriterna är Justin, McFly, Miley och Jonas Brothers. Jag har alltid älskat att sjunga, och kommer alltid göra, och jag älskar när jag får feedback för det också, även fast jag inte alltid håller med, haha!

Nej, nu har jag väl beskrivit rätt mycket om mig själv? eller? Äh, vafan, nu får ni nöja er med det här!



Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

No no no no.... Du glömde Jason Mraz!! ;D

2011-01-02 @ 23:51:15
Postat av: Hektor

2011-01-02 @ 23:51:55

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback