BLACK.

Hello hello.

Just nu sitter jag i Olivias rum med Olivia och kollar på X-Effect, HEHEHE. Skitmys!
Idag vare skola som vanligt.. (tommy ska fixa tid med kurator och skit? GAAAAH) men den var rätt chill ändå.

Efter skolan så åkte jag med Tyra till Lidingö och åt underbara mackor och snackade skit. Ashärligt! Sedan skulle hon dansa, så jag åkte till mamma. Men när jag kom hem frågade Olivia om jag ville färga hennes hår och kolla på film. Så jag drog till henne :D Eve kom sedan också. Så vi Olivia blev svarthårig (SKITsnyggt på henne!) och jag har typ 5 slingor svart i mitt hår, för jag blev lite crazy, HAHHAHAHA! usch, skitfult, men KUL! :D Sedan kollade vi på Jersey Shore (HAHAH Eve älskar't!) och hade det MYYZZ!
Roligt har vi iaf haft, Olivias och mina skämt är så jäääävla roliga! VI RINGER BRIS OLIVIA!

Men jag ska gå snart, pappa bombar med mess, HEHEEEHEHE.

PUSS!


Sööötisar juuu! :D


.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback