2011-01-30

Hejsan alla! Har sjukt bråttom nu så det får bli snabbt inlägg!


Igår sov Lina hos mig och i hade skitmys! Så idag åkte vi in till stan och hade världens bästa dag! TACK älskling!

Nu klokan 5 ska jag hem till min underbara gullunge Tyra som fyller fjortis idag och gratta henne stooooooooooort! Har gjort egen present och skrivit ett brev. Duktig chey. Men jag måte sminka mig och klä på mig innan så jag måset skynda på!

PUSSEN! bilder kommer sen. 

 

GRATTIS ÄLSKLING!



.


Mina Kommentarer
Postat av: TYRA!

Tack så jättemkt min sötis!<3333

Och TACK SOM FAN för presenten!

Älskar dig!<3333

2011-01-30 @ 21:14:41
Postat av: victor

hej läs gärna min blogg och kommentera bloggen handlar om twilight

2011-01-31 @ 07:33:44
URL: http://twilighthistorien.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback