03.03

Hmms..

Idag så vaknade jag klockan ett, gick upp och klädde på mig. Sedan åt jag frukost och sminkade mig lite och åkte in till farmor och farfar vid 4. Där åt jag middag (renskav in my ♥) och sedan sov jag en halvtimme i deras soffa (UNDERBART). Efter det, vid 6 tiden åkte vi in till staden och kollade på "trettondagsafton" av Shakespear. Den var grymt bra och hur jävla rolig som helst. Jag skrek fan av skratt! (faaaast.. det gör ja ju varje gång jag skrattar).
Teatern var slut 10 och direkt efter åkte jag hem till lilla Emma där alla andra var och kollade på en sjukt äcklig film som jag skrek till, haha.

Imorgon (idag) ska jag gå upp vid 9 och sedan kanske åka in till staden och kolla om det är någon rea kvar, hehehehe. Fan att mina presentkort är slut! Buhu..

Menmen, nu ska ja sova, är sjukt trött!

PUSS.

    

Är man snygg så är man.


.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback