VISSTE NI ATT?

- Jag har ungefär 12 teskedar socker i mitt te?
- Jag mår sjukt illa av kött och choklad?
- Jag rensat min iPod från 700 låtar till 100?
- Jag nu har tappat bort min laddare och mobilen är död?
- En av mina favoritserier är CSI (alla) ?
- Jag är rätt så beroende av Facebook?
- Jag tar medecin?
- Jag har skostorlek 39?
- Att spela Angry Birds är asfett att spela på iPad?
- McFly betyder sjukt mycket för mig?
- Jag har 5 hål i öronen och två piercingar?
- Jag har fobi för diskmaskiner?
- Jag har svårt att sova på nätterna?
- Jag går hos en psykolog?
- Jag ångrar mig att jag klippte och färgade mitt hår som fan?
- Jag har varit förkyld i 3 veckor nu?
- Att det här var sjukt tråkigt för er att läsa?



.


Mina Kommentarer
Postat av: olivia

hahahhaha nej jag tycker det var rätt kul faktiskt om jag ska vara helt ärlig, puss på dig gumman älskar din blogg :* ♥♥♥

2011-02-14 @ 07:36:12
URL: http://schnyggastee.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback