Måndag.

Känner att det inte uppdateras så mycket här.. Vilket suger rätt hårt, men jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Om någon har något förslag så är det bara att säga till! Idag var det skolan till lunch, sedan gick jag hem. Jag och skridskor går inte så bra ihop lixom.. Så jag sket i det, haha. Efter skolan åkte jag hem och myste framför tvn och datorn. Mötte mamma i slussen vid fyra och gick och köpte två tidningar till moi! Jag är verkligen apglad över dem! Efter det åkte vi hemmåt och köpte med oss mat. Skulle läsa lite i svenskaboken som ska vara utläst till imorgon, men jag somnade bara, haha. Jag lade mig i sängen och somnade en timme. Vaknade vid nio-rycket, astrött. Men nu har jag och mami kollat lite på Det Okända som är hennes favoritprogram. Jag blir bara asrädd, haha. Snart ska jag lägga mig och sova, ska bara spela lite på iPaden nu, hehe. Nu får ni ha en bra kväll så hörs vi!

Mina Kommentarer
Postat av: Nessie

Du har en bra blogg tycker jag;P

2011-02-22 @ 19:56:34
URL: http://bloodi.blogg.se/
Postat av: Anonym

langa iPad

2011-02-22 @ 22:33:38

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback