hejjagharingetliv.se

- Jag älskar nattchattar.
- Jag gillar när folk kallar mig Amalia och inte Mallan, för det visar att dem bryr sig mer.
- Cola är det bästa som finns.
- Eller jag bara skämta, Mcfly är det bästa som finns.
- Jag rådiggar min nya piercing! (WIIIIIII)
- I have received the uggle-feber.
- Mina ostchips är underbara.
- Jag vill ha långa naglar.
- Jag har världens bästa vänner. Egentligen.
- Just nu lyssnar jag på min favoritlåt.
- Det känns sorgligt att Nanette åker imorgon :(
- Jag gillar icke min hy.
- Jag är sjukt nöjd med mina senaste prov! (G+ i NO och 53,5 av 56 i SV)
- Nu är jag astörstig.
- Jag gillar inte min skola.
- Jag gillar inte min psykolog, har jag kommit fram till.
- Just nu är jag upprörd.
- Sommar nu skulle inte sitta helt fel.
- Jag hatar att Ellen inte kan inse att hon är förjävla snygg.
- Jag hatar att ingen kan inse att jag blir förjävla snygg på kort vaaaah.





.


Mina Kommentarer
Postat av: LN

SKÄRP DIG.

2011-02-11 @ 19:15:17

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback