Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.


(vet att jag använder samma bild som imorse, men jag har ingen bättre just nu!)


- Jag älskar The Sims 3!
- Jag är kär i den HÄR tjejen!
- Kärlek är bajsigt just nu.
- Jag vill ha en ny klocka.
- Samt så vill jag ha en ny mobil.
- Jag har ett syskon, David 20 bast. Världens bästa.
- Jag har nog.. 20tal ringar.
- Just nu är jag sjukt pank.
- Jag har så korta tånaglar att jag inte kan måla dem! (nasty, hehe)
- Jag är inte nöjd med mitt utseende :)


.


Mina Kommentarer
Postat av: ......

Jag känner inte dig , jag hittade din blogg lie random. Jag tycker att verkar vara en jättesnäll tjej ( med lite dåligt självförtroende )

Du är heeeelt sjukt söt!

Du är inte ensam du har massa fina vänner, det vet jag.

Älskar ditt utseende önskar att jag såg ut som du hela du är perfekt!<3

2011-02-20 @ 12:00:45

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback