you know that everybody wants to party on a saturday night

Godmorgon!

Vaknade för en timme sedan och det enda jag åstakommit är två croissanter och ett glas cola, haha.


Igår var jag med Zeke och Jakob. Vi var lite överallt faktiskt.. Men det var astrevligt haha! Vi träffade Tom, Lukas, Claudia, Emma, Kajsa, Renée och Sophi ett tag. Hänge litäääääää. Jamen typ. När vi gick från dem hittade vi två kompisar till killarna. Raman och Benjamin tror jag de hette. Skitsköööna snubbar. Raman var sjukt hög så det fanns bara inte. Haha, riktigt rolig.


Ikväll är det fiesta hos mig. Hur ska detta gå? Jaja, är taggad till tusen i alla fall! Det är fina med kan jag ju bara säga haha.


Nu: Sola!


          

                                                                                                  snygg chey
 


.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback