thursday

hallihallååå


Idag började jag klockan ååtttaaaa och slutade halv fyra. Min längsta dag på hela veckan. Men det var chill. Engelska redovisningen gick haha.. helt okej, hemkunskapen var rulig och slöjden var rätt tråkig. Dock gick mitt matteprov åt helveteeee haha. Usch fyfan. Svarade typ på 3 uppgifter av 10. Det var väldigt svårt faktiskt.

Efter skolan gick jag hem och chillade ett tag. Mötte lill-davve som jag inte träffat på flera veckor vid Telefonplan tjugo över fem. Vi åkte till solberga, kirrade en sak och sedan tillbaka till teleplanet. Då kom jag på att jag inte har någon mat hemma och pappa är borta. Men ingen kunde äta med mig :((( Så jag ringde Ida. Vi åkte till Lilje, käka kebab och träffade två av hennes kompisar. Skitmys.


Nu mina vänner ska jag fan sova, är så jävla tjött. 

Puss.

 

 

 

.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback