okeeej, jag gillar tester

KÄRLEK:
Är du kär just nu? -  näj
Har du någon tjej/kille just nu? -  näj
Har du dumpat någon? - ja tiep
Har någon dumpat dej? -  nja tiep
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - haha ja
Vem kysste du senast? - Sannis
Vem kramade du senast? - Jakob
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Ja du vet  


SKOLA:
Är du duktig i skolan? -  haha nej
Har du bra betyg? - Asså, helt okej för att ha så mycket frånvaro
Har du fått göra ett omprov någongång? - typ två gånger
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Haha men ja
Sköter du dej i skolan?- Nej men det ska jag ändra på
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - standard
Haft mobilen på lektionstid? - ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Hahahaha ja 


FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - Har ingen hel familj
Bor du tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Inte tillsammans
trivs hemma? - vene
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - 
Har skrikit och slagit din mamma? - ja
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - haha ja..
Har du kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - ja... (ASSÅÅÅ HAHAHAHAHA "DIVA" HAHAHA)
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - mm


VÄNNER:
Du har vänner? - men gud, ja
Du brukar vara med? - Tyra, Eve, Ellen, Emma, Dunya, Sanne, Cilia, David, Leo, August, Mattias, Kevin, Noah, Zeke, Ebba, Nikki, Torsten osv.
Vem/vilka var du med sist? - Oj.. Alla hemma hos Ebba
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - NEJ DU  VET. JAG ÄR INTE KOMPIS MED FULA MÄNNISKOR
Är det okej att ha kill-kompisar? - ASSÅÅÅ VA NEJ FÖRBJUDET
Har du pussat någon av dina kompisar? - haha ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Dessa frågor..............................
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nja typ


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - japp
Putar med läpparna? - haha inte oftaaa, tiep
Använder foundation på läpparna?  Nej
Super dej packad varje helg? - ........ (a)
Du har kysst en tjej? - haha ja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? -Plattar, men ingen fjortis frisyr antar jag..
Ditt hår är knallblont? - Nej


ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Haha ja
När drack du alkohol senast? - igåj
Vem bjöd dej på alkohol? - hihi ingeen 
Vad var det för sorts alkohol? - spjit hih
Brukar du dricka alkohol? -  ja
Har du druckit öl? -  japp
Tycker du om öl? -  helt ok men inget jag skulle köpa haha
Har du varit full? -  hahaha om jag har....


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - lite
När grät du senast? - igår
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? -  ja
Du har slagit ner någon? - JAG ÄR VÄRSTA VEVARN JAAAO
Du har skadat någon med flit? - haha ja
Har du någon gång velat döda någon? - asssåååå



.

Mina Kommentarer
Postat av: eriika

Jag blir lite smått sårad när jag inte är med på listan ' brukar vara med ' meeeen viiiisst!!

2011-12-28 @ 00:20:43
URL: http://weijnblad.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback