inget kan krossa kärleken

Hallåååå


Idag var det ju skola som vanligt dådå. Lunch på donken med några av de bästa och kurator tid. Det var en väldigt chill dag.

Efter skolan åkte jag, Mattias, Kevin och Elias på lite äventyr. Köpte cigg till mig, åkte tunnelbana och hade asroligt. Gillar de killarna, hihi.


Har gått runt och haft ångest typ hela veckan också haha.. På lördag så smäller det. Då ska jag uppträda på terminsavslutningen på min sång. På scenen i Münchenbryggeriet. Usch jag vill inte ens tänka på det. Plus att alla mina fränds säger att de kommer... Pallar inte tryckäät.
Men det löser väl sig. Typ. Kanske. Inte. Aha. Okej. Brb. Dö.



I väntan på en seg Ebba i söndags, haha.



.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback