things u didn't know

Jag var flintskallig till jag var typ 5. True story! Det roliga är att jag har väldigt sjukt tjockt hår nu idag haha.

Jag har varit ett troget One direction fan sedan december 2010. Som ni säkert vet så såg jag dem i London den 19 mars 2011 samt så har jag träffat dem över 10 gånger under deras vistelser i Sverige.
Jag är sjukt sockerberoende. Alltså det är stört. Ungefär 9 skedar socker i mitt te, två stora skedar på flingorna, mycket extra socker i varm choklad.

Jag har gått hos 3 olika psykologer. Från vintern 2010/2011 till i somras har jag gått hos 3 olika psykologer/terapeuter, men ingen var bra. En var rätt ut sagt dum i huvudet på riktigt. 

Jag ska flytta. Från min underbara villa i Hökmossen till en lägenhet uppe vid Telefonplan i Januari. Sadface.
.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback