ååååh jag älskar test

Vilken svordom använder du mest? - Fan, helvete, jävlar
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - Oftast vid 5-6 så jag får snooza.
Var köper du dina matvaror ifrån? - Asså jag köper inte mat själv
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - Båda. Men vara med är ibland inte så kul haha.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - Kläder haha. Eller en resa.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - Ja
När var senast någon stötte på dig? - Haha det skriver jag inte här. Knasputte
Vad åt du till middag senast? - Yakitori
Kan du vissla? - lite
Tittade du på tecknat när du var liten? - Nej du vet
Äger du några popband t-shirts? - Yäh
När flög du senast? - Somras, till barca. 
Pratar du några andra språk? - Nej
Har du gråtit offentligt? - Haha ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja! Hihi mina kompisar vet vilken piercing.
Vad har du med dig in på bion? - Typ läsk haha
Vad har du för väder? - Regnigt.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? - Still in grundskolan
När sov du senast på golvet? - Kommer inte ihåg. Jo, förrförra veckan hos min brorsa. 
Vilken är din favorit drink? - Vodka och juice är en klassiker hehe. 
Gillar du din boendesituation? - Ja! så det suger att vi ska flytta.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - typ 8-9..
Är dina dagar fullbokade och stressiga? - Oftast. Fast inte så jättestressiga.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? - Haha ja. 
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 15. Oj jävlar vad stort haha!
Tror du på liv på andra planeter? - Nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - Att jag antagligen varit med om värre och då klarar det här.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - Nja... kanske.
Tycker du om att krama folk? - JA :D
Äger du en digitalkamera? - Ja fast den suger.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? - Kesha och typ.. Scarlett Johansson :s
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? - Klart
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? - Jag fick förut
Är du mörkrädd? - Som fan haha
Tre saker du alltid har med dig? - Mobil, pengar, cigg





.


Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaa så du var inte med till tyskland alltså?

2011-12-24 @ 00:57:03

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback