23 December 2011

Godmorgon bloggen! 

Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på Degrassi medans pappa dunkar julmusik i köket, och gör köttbullar, haha. Kan inte fatta att det faktiskt är julafton imorrn. Som alltid varit dagen med stort D. Väldigt komstigt att inte ha julkänsla vid det här laget. Men förhoppningsvis kommer det imorgon, hihi. 


Igår! Igår så åt jag och lill-david i stan, skitmysigt! Och sedan mina vänner, då träffade jag och David, Sanne, Leo, August, Torsten, Erika, Tesla, Ebba och Mattias så gick vi och myste vid skolan. Vi tände en lägereld och hade en gitarr. Sedan kom Alva, Anton, Patrik och Antons lillasyster Elina som känner Emma Andersson haha. Sjukt liten värld. 


Nu ska jag och pappa klä granen, och sedan ska jag träffa Tyra och Lill-David för att julmysa med glögg och klappar!

 

 

Jag och David innan vi gick ut igår haha.

 

 

.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback