1st december

Hallihallå!


Första december.. Tiden går bara så sjukt snabbt nu för tiden. Känns som att hela hösten har gått på tre dagar ungefär. Det enda sköna med att det gått så snabbt är ju att snö inte kommit än. Då håller man (i alla fall jag) ut lite längre. 


Idag så ska vi åka till Nationalmuseet med hela 8an. Min bror arbetar på det stora caféet där, Atrium, men självklart ska han inte jobba idag, haha. 
Vi ska åka till hornstull och sedan dit. En timme. Kul skola. Men våra lärare är så himla töntiga. 8a ska åka en vagn, 8b nästa tunnelbanevagn och 8c den sista. Bara för att lärarna tycker att vi "spårar". Plus att vi ska gå tre olika vägar dit. Haha. 


Nu ska jag sminka miiiiig! Hörs sen.

 

 

 

 

.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback