Bilderna funkar inte fml

Tjena, tjo tja. Vad fan gör jag uppe när jag börjar 9? Jani.. jag var helt klart tvungen att tvätta mitt hår innan skolan och jag gjorde det vid 6 och det är fortfarande blött. Jag måste platta det innan skolan och jag tänker inte använda hårfönen så vi får se hur det går,haha!

Vad har hänt på senaste tiden? Gick ung, tunnelbanefesten och the voice med bland andra Tyra, David H, Eve, Pelle, Oscar, osv. Det har varit en trevlig tid det där. Hela grejen med nya kompisar också (:

Igår så började vi ju i skolan. Mest information vid halv tio så vi fick sluta halv 11. Sjukt chill! Då åkte jag in till stan med Tyra och Eve och träffade Tim, Johan och Chrippa. Det var sjukt kul! Jag nöp Tim (Han är runt 194 cm

kanske? + biff) så att plutten började blöda, haha. Vilken mes.. ;) Sedan åkte jag och Tyra in till grönan för att vi skulle se någe band men vi åkte alla barngrejer på lilla sidan typ 8 gånger om istället haha! 

Men idag så går vi i alla fall fullt schema från 9 till kvart i 4!

.



Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback