2011-08-27

tjo katteeeeeeeeeeeeer

För det första så var Eric Saaaaaade i torsdags GRYMT. Vilken jävla flipp när jag, Tyra, Eve, August och Torsten hörde Popular-trummorna, haha. 

Igår så hade vi studieteknik från klockan 9 till 12 och sedan slutade vi. Sjukt skönt! Efter skolan åkte jag och Eve till stan och fikade tills klockan 5 då vi åkte in till Hammarby Sjöstad och träffade David h (: 
På kvällen sen så kom Tyra, David Kalén och så vare jag, David h och hans kompis och Eve som såg Hildas Gitarr live. Längst fram. Haha, så otroligt jävla kul. Wihooooo.

Idag, alltså om en halvtimme, kommer min bror och hämtar mig och min mamma så vi ska åka ut i in the middle of nowhere och gå på mitt kusinbarns dop :) 

Nu ska jag sminka mig! Puss.



.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback