2011-08-24

Tjenareee

Den här dagen har varit sjukt blandad med känslor. Men i alla fall så hade vi vandring runt flatensjön från 9 till halv 2 vilket var helt okej. Efteråt träffade jag Tyra, David H, Pelle, Fredrik, Eric och deras kompis i Slussen och vi hängde ett tag där. Fredrik och den andra snubben gick efter en stund men jag och de andra hade sjukt kult ändå. Vid typ halv 4 åkte David och Eric hem medan jag och Tyra följde med till Pelles skola där han skulle ha utvecklingssamtal. 
Jag och Tyra gick och åt och snackade ett bra tag efter det. Hon får mig alltid på bättre humör. Har varit med henne tills nu när jag nyss kom hem, haha!

Imorgon blir asrolig hoppas jag! Först studieteknik till 12, sedan klasskampen till 15 och sist Eric Saade med de bästa på grönan. Sjukt taggad!

 

 

Jag och viktor på bussen!

 

 

.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback