Torsdaggggggg

Nämen tjofräs på er alla. Vet att bloggningen har legat nere ett bra tag, men jag säger som alltid; det kommer bli bättre.

Snart slutet av veckan, bara en dag tills lov! Det har hänt lite granna sedan vi hördes sist.

I måndags  var skolan tråkig som vanligt, var på min första måndagidrottslektion och slööjdlektion sedan i julas. Stolt_Chey@97. Elevkonserts"audition" också med David, vilket gick rätt bra. Sedan träffade jag mami för en mysig middag i den stora staden, fick äntligen min 1D tidning också!

I tisdags så var dagen rätt okej, trevlans faktiskt. Efter skolan åkte jag till min första sånglektion! Det gick galant och det var typ det roligaste jag någonsin gjort, wiiie. Efter det så åkte jag och sov över hos mina kära farföräldrar. You just got to love them.

Igår, alltså i onsdags, så åkte jag från farmor o farfar till skolan, fast blev fast i liljholmen 10 min innan vi skulle börja. Panik. Men gud hörde mina böner och skickade ett fruängentåg på momangen så att jag faktiskt hann till svenskan.
Hade världens roligaste musiklektion, tack vare Noah och August, hahahahha.
Både jag och mami glömde bort studietiden så hon råkade boka en klipptid just då, som vi kom på när jag satt i frisörstolen, hehe. Tyra var med nästan hela tiden när jag klippte och färgade, så det var fun. Men resultatet var mindre kul.. FU.

Dagen idag har varit en bra dag faktiskt. Rätt slappa lektioner. Ingen matte pga av störda lärare och lite protester.
Engelskan var svinkul som vanligt, men nu mest för att vi fick leka våran lek, HEHE.
Svenskan var dock seg, fick min migrän, men Lotta var jättesneeel ändå, så det är coolers.
SO:n var ju som den brukar vara; tråååååkig. Bibeln lixom, halllå?
Efter skolan så stannade jag och Noah kvar i ett eget klassrum och skrev klart våra noveller. SCORE! ÄNTLIGEN klar! Och jag älskar verkligen Noah, så jääävla skön snubbe asså.
Fick reda på en del av svenska provet också, Lotta sa att jag klarade det med bravur och att det var jättebra! Lättnad på hööög nivå, tyckte provet var svinsvårt.
Träffade Tyra när jag var klar och vi åkte och solade lite sådär va. Mycket snack och skratt utdelades mellan oss två, älskar henne någe otroligt. Middag på subways och sedan lite 10 minuters NOredogörelse hemma! Life's good.

Nu har jag nyss klivit ur duschen och ska kolla på lite criminalminds med papi. Med munkar. Kan inte bli bättre.


Cred till alla er som faktiskt orkat läsa allt, hoho.

PUSSEEEN.



.

Mina Kommentarer
Postat av: Hektor

Tack!, För ett inlägg... ;)<3

2011-04-14 @ 22:14:25
Postat av: Hektor

Tack!, För ett inlägg... ;)<3

2011-04-14 @ 22:14:35

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback