tisdaag

Jaha.. Då vare tisdagmorgon idag; vilket innebär skola. Usch, hade gärna haft en vecka till, våran vecka gick alldeles för fort!

Mitt lov var fan.. upp & ner. Bergochdalbana typ, haha. Först var det jättebra, sen gick det utför, sedan på torsdagen blev den bäst! För er som inte förstått det så var det så att när jag och Tyra var i Gamla stan i torsdags var vi lite depp över att det inte blev något alfta som bestämt, så vi sprang ned till t-centralen för att ta den sista bussen upp, utan att säga något. Vi sa till Ulrika och Anders att vi skulle kolla på chinos och sedan så kubbade vi, haha. Vi sprang runt som dårar inne på centralstation efter ett misslyckat försök på bussen som var full. Sedan var det en jättesnäll tjej som hjälpte oss att få ett tåg, en kvart efter vi köpt biljetten, så vi sprang som fan ned till perrongen och satte oss på tåget. Utan packning eller någonting, bara det vi hade med oss! Haha, det var helt sjukt, och askult såklart.
Så hela helgen i Alfta, som vi använt till att ha svinkul och träffa nya människor, var verkligen min, Tyras och Idas! Tack tjejor ännu en gång, ni e bäst♥


Nu ska jag ta och platta håret, första gången på en vecka! Lycka.

  

Jag och Tyra i Alfta, HAHA!



.

Mina Kommentarer
Postat av: Tyra

Haha, lite seg jag då.. men tack som fan till er, mina favvo brudar! och alla andra människor som gjorde helgen BÄST!! Görs snart om! PUSS<3

2011-05-05 @ 22:49:54
URL: http://tyrahermansson.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback